poniedziałek, 19 maja 2014

Pasta cynkowa na trądzik

Pasta cynkowa to coś co od jakiś dwóch lat zawsze staram się mieć pod ręką. Mam cerę trądzikową, tłustą z którą zawsze miałam problemy. Próbowałam antybiotyków, maści, hormonów a jednak najbadziej pomogła mi pasta cynkowa! Jako substancje aktywną zawiera ona tlenek cynku, który działa antybakteryjnie i wysuszająco, Jest idealna na opryszczkę czy też jakieś ropne wypryski.



Tania i prosta a swoim działaniem zdecydowanie przewyższa żele punktowe czy też różne maści na trądzik. Kosztuje ok 4zł za opakowanie ok 20g. Dostaniecie ją w każdej aptece.

Jak stosować pastę cynkową?
Można nakładać ją punktowo na problem który powstał lub też na większy obszar, który sprawia nam kłopoty. Bardzo często gdy krostka jest mała kolejnego dnia nie ma po niej już śladu. Większe problemy wymagają dłuższego czasu ale to jak przy każdym preparacie.
Nakładamy ją na noc, nie jest ona tłusta ale zostawia białe ślady. Nigdy całkowicie się nie wchłania.

Bardzo fajne jest to, że ona nie powoduje większego przesuszenia skóry. Nie schodzi ona po niej płatami ani nie ma uczucia pieczenia.


Jaka jest różnica między maścią a pastą cynkową?
To proste pasta ma większe stężenie substancji aktywnej od maści. Dlatego o ile ta pierwsza się u mnie nie sprawdza ta druga jest idealna :)


Zapraszam Was również do polubienie funpage bloga na facebooku  https://www.facebook.com/kremowewlosy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to Cie zainteresuje? :)