niedziela, 11 maja 2014

Mój plan treningowy tydz 1

Ostatnim czasem zaczęłam interesować się również aktywnością fizyczną. Od dwóch tygodni udało mi się regularnie ćwiczyć. Jest to już moje setne podejście do wymarzonej sylwetki. No ale lepiej próbować niż nic nie robić! I żebym miała większą motywację postanowiłam się podzielić tym z Wami. W końcu wstyd będzie nie wykonać założonego planu treningowego jak się już o nim napisało :D
I tak o to plan na najbliższy tydzień:

Poniedziałek: Trening obwodowy na maszynach (min 60min) + 30 min bieżnia przy tętnie 130-140

Środa: Trening obwodowy na maszynach (min 60min) + 30 min bieżnia przy tętnie 130-140

Piątek: Trening obwodowy na txr (min 60min) + 30 min bieżnia przy tętnie 130-140

oraz dwa razy w tygodniu jakiś fitnnes min 40 min :)

Co do treningu obwodowego nie zdecydowałam jeszcze jakie ćwiczenia i maszyny. Na pewno na każdą partię mięśni ale nie wiem jeszcze dokładnie jakie ćwiczenia. Co do siłowni zaczełam chodzić do PURE na początku bo tam fajnie opisane są maszyny, która do czego na jakie mięśnie. Wydaję mi się że dla początkujących jest to lepsze rozwiązanie póki nie ma się jakiegoś pojęcia o tym jak wzmacniać mięśnie.
Wystąpił błąd w tym gadżecie.

Może to Cie zainteresuje? :)