czwartek, 10 kwietnia 2014

Keratynowe prostowanie włosów

Dawno nie pisałam ale muszę się podzielić :)

Wyprostowałam swoje włosy keratyną, mam nadzieję, że przez to nie będą się puszyć. Pierwszy zabieg wykonałam u fryzjerki, jeżeli będą efekty kolejne mam zamiar wykonywać sama. Chciałam tylko zobaczyć jak to wygląda robienie.

Jak wygląda zabieg
I na początku myje się włosy specjalnym szamponem. Później nakładany jest produkt - pasmo po paśmie i rozczesujemy.Odczekujemy 20min i suszymy włosy. A kolejno pasmo po paśmie prostujemy.
Zabieg czasochłonny - na moich włosach trwał ponad 3h :( I do tego dusiłam się  przy tym zapachu, oczy mi łzawiły. Dużo zastanawiałam się co do tego formaldehydu ale przecież w lakierach on też jest. Wiem, że szkodliwy ale nie będę go przecież często wdychać!
Po zabiegu
Nie myjemy włosów przez 48h. Tak samo staramy się ich nie wiązać żeby się nie odkształciły .

Efekty
z lewej przed - prawa po :)


Ale było warto! włosy są odżywione, wyglądają na zdrowsze. Nie puszą się, nie marnuję tyle czasu na nie i mam nadzieję że przez to będą się mniej rozdwajać. Denerwuje mnie tylko, że przy głowie są takie oklapnięte ale mam nadzieje, że to minie z czasem :)

3 komentarze:

Może to Cie zainteresuje? :)