czwartek, 5 czerwca 2014

Miesiąc ćwiczeń - efekty

A dzisiaj minął miesiąc od kiedy zaczęłam ćwiczyć :) Mój plan miesięczny wyglądał podobnie jak plan treningowy na 1 tydzień z tym, że nie zawsze robiłam jakieś ćwiczenia typu fitness. Natomiast ani raz nie opuściłam treningu siłowego. Z bieganiem po nim też było różnie ale starałam się biegać min 15 min :)


No to podsumowanie czas zacząć -

21 dni trenigowych w tym miesiącu w tym :)
4 dni niedopuszczalne pod względem diety (alkohol i macdonald w dużej ilości )
14,5 cm straconych w różnych częściach ciała
2,9 kg mniej


A teraz jak to się dokładnie na daną część w centymetrach przedstawia ;)





A tak wyglądają kolejne tygodnie na analizatorze składu ciała::)



Początek

1 tydzień ćwiczeń
2 tydzień ćwiczeń
3 tydzień ćwiczeń

4 tydzień ćwiczeń


Zapraszam również do polubienia funpage bloga 

2 komentarze:

  1. Super wyniki po tych ćwiczeniach. Ja jak się zabrałam za siebie to nie miałam aż tak dobrych wyników.

    OdpowiedzUsuń

Może to Cie zainteresuje? :)