piątek, 26 kwietnia 2013

Altera olejek do masażu migdały i papaja - pomysły :)

Mój ulubiony olejek Alterry :) Pachnie jak cukierki, ma taki słodki zapach aż chciałoby się go zjeść. Konsystencja dość rzadka i lekka. Najlepiej dawać go na lekko wilgotną skórę co sprawia że olejek lepiej się wchłania



Skład:
Glycine Soja Oil (olej sojowy), Ricinus Communis Seed Oil (olej rycynowy), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Zea Mays Germ Oil (olej z kiełków kukurydzy), Sesamum Indicum Seed Oil (olej sezamowy), Triticum Vulgare Germ Oil (olej z kiełków pszenicy), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Carica Papaya Seed Oil (olej z nasion papai), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Persea Gratissima Oil (olej z awokado), Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba), Parfum, Limonene, Tocopherol (wit. E), Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil (olej słonecznikowy), Citral, Citronellol, Farnesol.


Sposoby stosowania:

      1. Do masażu/ jako balsam - na zwilżoną skórą po kąpieli delikatnie go wmasowujemy. Skórę ciała akurat średnio u mnie nawilża ale za to staje się ona bardziej miękka :)
      2. Do twarzy - tutaj sprawdza się idealnie, po kremach moja wrażliwa skóra zawsze źle reagowała. A tutaj zero podrażnień, wysypek, skóra jest nawilżona. Nie ma też dużej ilości wyprysków o które się obawiałam - wcale nie przetłuszcza skóry
     3. Do włosów- po umyciu nakładam kropelkę na włosy, dzięki czemu się nie puszą. Działa podobnie do jedwabiu tylko z biegiem czasu wcale nie przesusza. Chroni przed działaniem suszarki i prostownicy. Początkowo nakładałam go też jako olej do olejowania ale tutaj lepsze efekty przynosi moja własna mieszanka:)
Nakładany na końcówki zabezpiecza je też na noc .
  4. Dodawany do maseczek - do glin i alg czasami dodaje właśnie sporą porcję tego ojeku. Oprócz oczyszczenia skóra jest też natłuszczona i nawilżona.
   5. Do kąpieli- czasami gdy mam ochotę posiedzieć dłużej w wannie dodaję troszkę olejku do wody. Dzięki temu skóra jest bardziej miękka a olejek lepiej się wchłania.


A Wy używacie olejków Alterra? Jeżeli tak to jak je stosujecie?:)


10 komentarzy:

  1. Używałam do ciała i włosów kiedy jeszcze był bez pompki... teraz jego cena mnie trochę zniechęca wolę sobie kupić oliwkę fur mama...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, do olejowania włosów lub ciała nie jest za tani. Ale tak jako krem do twarzy nie wychodzi najgorzej i mi bardzo podchodzi w tej roli :)

      Usuń
  2. od dawna chcę kupić sobie olejek z alterry ale w moim rossmanie ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog <3
    Dziękuję za miły komentarz.
    Nie słyszałam i tym olejku.
    Również Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym olejku, ale skoro twierdzisz że pachnie jak cukierki to chyba się skuszę!:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Masz ochotę na obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, polecam !

      Chętnie wpadnę a jaki masz adres bloga bo na google + nie mogę znaleźć:)

      Usuń
  5. Nie słyszałam.. ale zapach cukierków.. przekonałaś mnie ;*

    Pozdrawiam, SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Może to Cie zainteresuje? :)