piątek, 26 kwietnia 2013

Altera olejek do masażu migdały i papaja - pomysły :)

Mój ulubiony olejek Alterry :) Pachnie jak cukierki, ma taki słodki zapach aż chciałoby się go zjeść. Konsystencja dość rzadka i lekka. Najlepiej dawać go na lekko wilgotną skórę co sprawia że olejek lepiej się wchłania



Skład:
Glycine Soja Oil (olej sojowy), Ricinus Communis Seed Oil (olej rycynowy), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Zea Mays Germ Oil (olej z kiełków kukurydzy), Sesamum Indicum Seed Oil (olej sezamowy), Triticum Vulgare Germ Oil (olej z kiełków pszenicy), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Carica Papaya Seed Oil (olej z nasion papai), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Persea Gratissima Oil (olej z awokado), Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba), Parfum, Limonene, Tocopherol (wit. E), Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil (olej słonecznikowy), Citral, Citronellol, Farnesol.


Sposoby stosowania:

      1. Do masażu/ jako balsam - na zwilżoną skórą po kąpieli delikatnie go wmasowujemy. Skórę ciała akurat średnio u mnie nawilża ale za to staje się ona bardziej miękka :)
      2. Do twarzy - tutaj sprawdza się idealnie, po kremach moja wrażliwa skóra zawsze źle reagowała. A tutaj zero podrażnień, wysypek, skóra jest nawilżona. Nie ma też dużej ilości wyprysków o które się obawiałam - wcale nie przetłuszcza skóry
     3. Do włosów- po umyciu nakładam kropelkę na włosy, dzięki czemu się nie puszą. Działa podobnie do jedwabiu tylko z biegiem czasu wcale nie przesusza. Chroni przed działaniem suszarki i prostownicy. Początkowo nakładałam go też jako olej do olejowania ale tutaj lepsze efekty przynosi moja własna mieszanka:)
Nakładany na końcówki zabezpiecza je też na noc .
  4. Dodawany do maseczek - do glin i alg czasami dodaje właśnie sporą porcję tego ojeku. Oprócz oczyszczenia skóra jest też natłuszczona i nawilżona.
   5. Do kąpieli- czasami gdy mam ochotę posiedzieć dłużej w wannie dodaję troszkę olejku do wody. Dzięki temu skóra jest bardziej miękka a olejek lepiej się wchłania.


A Wy używacie olejków Alterra? Jeżeli tak to jak je stosujecie?:)


Wystąpił błąd w tym gadżecie.

Może to Cie zainteresuje? :)