poniedziałek, 26 maja 2014

Podsumowanie miesiąca z pokrzywą

18 maja minął miesiąc od czasu gdy zaczęłam pić pokrzywę - więc najwyższy czas na podsumowanie. O jej właściwościach i tym dlaczego ją zaczęłam pić pisałam tutaj.


To co na pewno było dużym minusem pokrzywy to był wysyp. U mnie trwał on około trzech tygodni i nie wyglądał ciekawie. Na szczęście już się to unormowało bo już myślałam o zakończeniu kuracji. Kolejnym minusem był jej smak.. O ile początkowo mi nawet smakował teraz wchodzi mi z trudem!

Wpływu pokrzywy na paznokcie jeszcze nie zauważyłam ponieważ płytka nie odrosła mi do tego momentu by było jak ocenić. Włosy podobnie, niestety nie zauważyłam setek babyhair które mi się marzyły. Za to dużo mniej mi się przetłuszczają.

Na więcej efektów muszę poczekać dłużej bo działanie ziół jest niestety powolne i długotrwałe :) Tak więc przez kolejny miesiąc znów mam zamiar ją pić i kontynuować kurację

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to Cie zainteresuje? :)