wtorek, 6 maja 2014

Mycie włosów odżywką

Dzisiaj napiszę o mojej ulubionej metodzie oczyszczania włosów - myciu ich odżywką. Metoda to u mnie sprawdza się najlepiej. Ja stosuję ją od 1 stycznia i widzę już poprawę. Włosy po umyciu przestały się plątać, stały się bardziej wygładzone, nie puszą się. Nie nadaje się jednak dla każdego, niektórym włosy po odżywce stają się oklapnięte i przetłuszczone dlatego polecana jest głównie dla kręconowłosych.


Jak myjemy włosy odżywką
Podobnie jak szamponem - nakładamy ją na włosy, skalp i masujemy. Ja zostawiam ją podczas drugiego mycia na kilka minut, przy pierwszym spłukuję od razu. Zawsze nawet szamponem myłam włosy dwa razy, więc dla mnie to normalne ;) 
Ważne jest żeby raz na tydzień, dwa tygodnie umyć włosy szamponem, żeby je oczyścić.


 + mycia włosów odżywką

  • nie puszą się
  • wygładzone
  • nie plączą
  • loki ładnie odżywają
  • włosy się nie niszczą od szamponów!



-mycia włosów odżywką

  • włosy troszkę oklapnietę ( dlatego prostowłose niezbyt lubią tą metodę)
  • drożej - odżywki schodzi więcej niż szamponu i jest ona droższa
  • czas, trwa to dłużej niż mycie szamponem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to Cie zainteresuje? :)