niedziela, 2 lutego 2014

Ulubiona maseczka do włosów :)

A dzisiaj chciałam napisać mam o maseczce domowej roboty, która moja mama robiła mi jak byłam młodsza. Ja ją troszeczkę ulepszyłam i ostatnim czasem to moja ulubiona maska na włosy :) Świetnie nawilża, odżywia włosy; sprawia, że mniej się puszą i bardziej błyszczą oraz są mięciutkie!

Składniki:
 2 żółtka
 mleko/jogurt naturalny
 1/3 kostki drożdży
 2 łyżki jakieś maski/odżywki do włosy
 łyżka miodu



Ja dodaje jeszcze ostatnio:
odrobinę papryki czerwonej - włosy ładnie błyszczą i refleksy czerwone
oraz troszkę olejku rycynowego - zabezpiecza końcówki
i nafty :)


Taką mieszankę nakładam na włosy, daje czepek foliowy i ręcznik. najlepiej ciepły żeby łuski włosa się otworzyły.Trzymam minimum dwie godziny a następnie myję głowę Stosuję raz na dwa, trzy tygodnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to Cie zainteresuje? :)