niedziela, 26 maja 2013


Liebster blog award

Z zasady nie biorę udziału w różnego rodzaju blogowych zabawach, bo za nimi nie przepadam. Zwykle omijam takie łańcuszki. Niedawno otrzymałam nominację od Pitrasia, której dziękuję za to wyróżnienie :) Tym razem postanowiłam zrobić wyjątek odpowiadając na zadane przez dziewczynę pytania. 
liebster blog
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w zamian uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

pytania:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
   Chciałam podzielić się z innymi moimi pomysłami pielęgnacji.

2. Co motywuje Cię do pracy?
   Efekty, gdy ich nie ma zwykle od razu się poddaję.

3. Ulubiona marka kosmetyczna to?
   Ziaja, tanie, polskie i dobrej jakości

4. Kosmetyk, którego nie może zabraknąć w twojej kosmetyczce.
   Krem do rak!

5. Lepsze drogie kosmetyki, czy tanie metody domowe?
   Tanie domowe! Uwielbiam naturalna pielęgnacje, nic nie uczula, nie ma chemii i dodatkowo efekty sa podobne do sklepowych.

6. Ulubione zwierzątko.
   Królik:) Nawet mam jednego...

7. Kino, czy domowe oglądanie filmu?
   Domowe :) taniej, większy wybór i można przewijać

8. Kosmetyk, który najbardziej Cię zawiódł?
   Chyba nie ma takiego, zawsze czytałam recenzje i wiedziałam czego mogę się spodziewać

9. Ideał faceta...
  Antoś Pawlicki :D I jeszcze do tego ma być czuły, wyrozumiały, stanowczy i kochajacy

10. Największe życiowe marzenie...?
  Wyjazd do Japonii

11. Najbardziej tęsknie za...?
  Beztroska dzieciństwa.


Pytania ode mnie:

1. Co byś w sobie zmieniała?
2. A co Ci się w sobie podoba?
3. Najlepsza ksiażka lub film?
4. Czego się najbardziej boisz?
5. Ulubione danie?
6. I ulubiona piosenka
7. Kot czy pies?
8. Czego najbardziej nie lubisz?
9. Twój autorytet i dlaczego?
10. Największe marzenie
11. Ideał faceta

Nominuję (to jeszcze uzupełnię):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to Cie zainteresuje? :)