poniedziałek, 25 marca 2013

Jak olejować włosy

Na zniszczone włosy, na które nie działają żadne drogeryjne odżywki powinniśmy spróbować olejowania. Ta metoda pielęgnacji włosów znana już ze starożytności ostatnimi czasy robi prawdziwą furorę wśród pań. Może dlatego, że jest tania, a efekty zachwycające  Jeżeli ktoś jeszcze nie zna tej metody, to poniżej zamieszczam kilka wskazówek:)



Czym olejować
Na  włosy możemy nanieść prawie każdy olej który jest nierafinowany, tłoczony na zimno i   naturalny. Na początku możemy zacząć od tych które mamy  w kuchni- słonecznikowego lub oliwy z oliwek. Później możemy próbować innych olejów. Moim ulubionym olejem jest kokosowy. Wy też metodą prób i błędów znajdziecie swój ideał.Najlepiej poczytać nieco szerzej o ich właściwościach, i później wybierać coś dla siebie.
Jak to robić
Olejować możemy włosy na wiele sposobów. Można nakładać olej na włosy lub mokre. Ja preferuję olejowanie na mokro. Moje włosy jakoś lepiej się po nim układają. Także najpierw moczę włosy w ciepłej wodzie a następnie przelewam trochę oleju do miseczki. Moczę w niej opuszki palców obu rąk i wmasowuję na włosy.
Ile trzymać olej
Naolejowane włosy zostawiamy na minimum trzy godziny, najlepiej to na całą noc a następnie spłukujemyi i normalnie myjemy głowę.Ważne jest żeby przy olejowaniu nie zapominać o normalnej pielęgnacji włosów - czyli i tak nakładamy odżywkę lub maskę.
Jak cżesto olejować
Jak najczęsciej, przed myciem głowy. Wiadomo, że nie przed każdym myciem będziemy mieć czas ale warto go wygospodarować:)
Kiedy efekty:
Ja już po pierwszym razie olejowania zauważyłam, że moje włosy są jakieś takie bardziej posłuszne i mniej spuszone. Po miesiącu przestały mi prawie całkowicie wypadać - wcześniej wszędzie je gubiłam :)  A  teraz mimo farbowania i rozjaśniania wcale się tak szybko nie rozdwajają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to Cie zainteresuje? :)