sobota, 9 listopada 2013

Paznokcie żelowe

Cześć dziewczynki :)
Kolejny długi weekend w tym miesiacu a ja wreszcie będę miała więcej czasu żeby zaczać pisać. Z moim zdrowiem już jest lepiej niż było za to całe dnie mijaja mi w pracy i na ćwiczeniach.

Z ostatnich kosmetycznych nowości to... zaczęłam robić paznokcie żelowe :D Na razie tylko sobie ale może z czasem się rozkręce. Miałam tak słabe paznokcie przez leki, że nawet drożdże nie dawały im rady, łamały mi się w połowie i bolało jak cholera. A żele jednak pomogły je zapuścić.










A teraz wypisze plusy i minusy żeli :)

Plusy:
 * paznokcie się nie łamia
 * nie trzeba ich malować (czas)
 *estetyka
* można modelować kształt i długość

Minusy:
 * drogie
* przy słabej płytce w lampie pazurki bola i to samo przy piłowaniu ich
 * niszcza plytke
  * ciężej je zdjać
* Trzeba je uzupełniać co 2-3 tygodnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może to Cie zainteresuje? :)